23 Şubat 2012 Perşembe

2 Güzel Hediye

Düşündümde kendime bir hediye almak istesem bir kitap seçerdim. Sevgili kardeşim, beni iyi tanıdığı için, okuduğum tarzı da çok iyi bildiği için bir kaç ay önce neden yokken bana ve eşime birer hediye almış. Çok düşünceli, beni çok mutlu etti. Seçtiği kitaplar ise tam bir karı-kocaya alınacak cinsten. Kadına Miss Marple, Erkeğe Poirot Seçkisi :) Agatha Christie okuyan bilir bu ikiliyi. 120. yıla özel basım yapmış yayınevi. Çokta güzel olmuş. Payıma düşen Marple seçkisinin elime aldım geçenlerde. 3 hikayeden oluşuyor. İlki olan " 16:50 Treni" bitti. Özlemişim İngiliz Edebiyatını. Tam çay-kahve ele alınıp okunacak türlerden. Öneririm.
Evin büyüğü olmaktan çoğu zaman yakınmışımdır, fakat düşünüyorum da insanın kendini anlayan, tanıyan bir kardeşleri olması büyük bir nimet. Hepsinin yeri çok farklı. Bu hediyeyi alan ile oturup rahatça  oradan buradan konuşabilir, dertleşebilir, o konuşurken de kültürel birikimine hayran kalabilirsiniz. Çok şanslıyım çoookkk!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder