5 Eylül 2012 Çarşamba

Okuma Köşem

Benim için artık her yerde okumak güzel vakit bulunca. Fakaaaattt burası başka, bambaşkaaaa :) Uzun zamandır düşündüğüm okuma köşesi işini sonunda vakit buldum da gerçekleştirdim. Birazda eşimin gayretleri ile oldu demeliyim. Oturma odasını yenileyelim diye giriştiğimiz araştırmalar sırasında karşıma çıktı. Yoksa daha çok beklerdi bu hayalim gerçekleşmeyi :) Ne iyi etmişiz aldığımıza. Buraya oturup, birde pufu ayaklarımın altına alınca saatlerce okumak istiyorum saatlerceeee :) Yanına çay yada kahvemi alırsam demeyin keyfime. Hayatta insan kendine zaman ayırmalı ki kafayı ve enerjiyi toparlayabilsin, bunu hem kendi hemde çevresi için önemli buluyorum.
Eşimde bunun tv için uzanınca ayak aparatı çıkanını beğendi ama hoş bir rengi rengi olmadığı için siyahı gelene kadar bekleyeceğiz. Pencerenin bir ucuna ben bir ucuna sen ortada kahvelerimiz ohhhh! Yaşlı çiftler geliyor aklıma, muhabbet edip küh kühh gülerlerken :) Darısı başımıza inş.
Yalnız işim var daha kitaplıklar düzenlenecek, konusunu dert etmeyip kapak renklerine göre düzenlemeyi tercih edenlerdenim, şu sınav kitaplarını sallayıp geriye kalanlarla ne güzel olur o raflar misss mis! Sonra elimi atacağım geleni okuyacağım, tabi vakit bulursam :) Hayalde olsa güzel, bulduğum zamana şükür Elhamdülillah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder