2 Ekim 2012 Salı

Darboğaz'dan satırlar

foto:http://pinterest.com/pin/160933386654357526/
" Fıttırıp dünyadan el etek çekmiş olabilirsiniz. Kendinizi herşeye yabancı hissedebilirsiniz. Ama bir çocuğun masumiyeti sizi hayata döndürür ve size kendinizi korumanızı sağlayacak bir mutluluk kalkanı verir. Bunu geç öğrendim ama henüz iş işten geçmemişti. Zaten asla çok geç diye birşey yoktur. Kızımın gerçek hayata ilişkin öğrenecekleri canımı yakıyordu. Tek bildiğim, benim ona birşey öğretmen istemediğimdi. Yaşam boyu öğrendiklerimve teptiğim o yollar beni bozup adeta zehirlemişti. Bunlardan kızıma çıkacak pay yoktu. Asıl o bana öğretsin istiyordum.
Bu yüzden ona Burger King ile Dairy Queen'in evli olduklarını ve mutlu mesut yaşadıklarını Söylemiştim. Hazır hala onlara inanabiliyorken, hikayeleri, masalları olsun istiyordum. Çünkü biliyordum ki pek kısa bir zaman sonra bunlar elinden alınacaktı."

Belki bu cümlelerin polisiye gerilim romanında geçiyor olması ilginç. Hoşuma gitti. Zaman zaman oğlumun masumiyetinde kaybolduğum dertleri unuttuğum zamanlar düşündüklerimi yazmış, ne de güzel söylemiş. hazır masallara hikayelere inanıyorken bol bol anlatmalı! O sınırsız, masumane hayal dünyasında mutlu olmalı tüm çocuklar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder