11 Ekim 2012 Perşembe

Fırında Elma Dilimleri

Kanalı şuan hatırlamıyorum evde kaldığım günlerde takıldığım yemek programlarından hatta baştan sona izleyebildiğim tek program Arda'nın Mutfağı. Güler yüzü, kareli gömlekleri ve pratik bilgileri ile Arda Bey çok güzel bir program hazırlıyor. "Acıkçası" kelimesinin bol bol telefuz edildiği öğretirken güldüren bir program. Herşeyide o kadar pratikmiş gibi hazırlıyorki sizde hemen yapabileceğinize inanıyorsunuz. En sevdiğim yanı da bu sanırım.

Bu elma dilimlerini de bu programda izlemiştim, çokta pratik ve sağlıklı. Elmaları ortadan ikiye bölüp ortasındaki cekirdekleri cıkarıyoruz ve buralara ceviz yerleştiriyoruz. Üzerine bir çay kaşığı şeker gezdiriyoruz her bir elma yarısının. Fırına veriyoruz zevke göre pişirme ayarını ayarlıyoruz ben ilk seferinde çok pişirmiştim güzeldi ama daha az pişse daha iyi olur. İkinci pişirmemde buna dikkat ettim elmalar kendinden geçmeden aldım o daha çok hoşuma gitti. Fırından cıkarınca üzerini tarçınla süsleyebilirsiniz.

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder