30 Mayıs 2014 Cuma

Kadının Kadınla İmtihanı

Bir kadın olarak buna önceleri hiç inanmazdım. Olur muydu hiç öyle şey! Zaman içerisinde hayat bunu da gösterdi, yaşadım inandım. Sahi yaşamak en büyük dersmiş.
Şu yaşıma değin gerek mahallede gerek ailede erkek içinde büyüdüm. Okul hayatım yine onlar içinde olduğu gibi mesleğim icabı "erkek işi" yaptığımdan yine onlarla çalışıyorum. Zaman zaman kendimi yalnız hissedip bundan dem vururken, dualar ederken şimdilerde anlıyorum ki en güzel dua hayırlısını istemek. Son zamanlarda bu nedenle olsa gerek kendimi epey şanslı görüyorum. Makinelerle uğraşıyor, erkeklerle çalışıyorum. Ne mutlu!
Kabul edelim biz kadınlar anlaşılmazız, ne zaman ne yapacağımız belli olmuyor. Dün kahvemiz ayrı gitmezken, bugün selamı sabahı kesebiliyoruz. Nedeni bile belli değilken! Kim bilir belki bir nedeni yoktur. Komik ama bu ihtimal de oldukça yüksektir. İşte bu kafaları anlamıyorum ben artık! Eskiden olsa anlamaya çalışırdım, şimdilerde kendimi hiiiiç yormuyorum. Amann geç git diyorum. Erkek gibi düşünmek daha mantıklı ve huzurlu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder