23 Kasım 2011 Çarşamba

Harlan Coben Serisi

Bazı yazarlar vardır, kitabı almanız için Onun yazdığını bilmeniz yeterlidir. Harlan Cobende benim için o yazarlardan biri. Hatta favorim diyebilirim. Polisiye macera tutkunları için bütün kitaplarını önerebilirim. Kitap okumaktan sıkılanlara bile kitap okuma alışkanlığı kazandırcak derecede sürükleyici yazıyor.
Okuduğum ilk kitabı İstanbul Esenler Kütüphanesinden ödünç aldığım "Kimseye Söyleme" idi. Çok beğendim ve diğer kitaplarını araştırmaya başladım. Şuana kadar 21 kitap yazmış, bunlardan 10 civarı kitap Türkçeye çevrilmiş. Son kitabı "Büyük Vuruş" u okumadım henüz. Piyasada bulamıyorum.
Hiçbir kitabını ayırmadan hepsini öneririm. Soğuk kış günlerinde evde pencerenin yanına oturup, dışarıda esen rüzgara, soğuğa karşın evde sıcacık bir kahve eşliğinde size eşlik edecek kitaplar...
http://www.kitapyurdu.com/yazar/default.asp?id=31419

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder