21 Aralık 2012 Cuma

Gebelik Günlüğü 36. Hafta

foto:pinterest
Artık unutmaya başladım nasıl geçti diye düşünüyorum. Evde günler çok çabuk geçiyormuş meğer. Ağrım sızım pek olmadı, evde dinlenmek iyiymiş. Çarşamba günü doktor randevum vardı, gittik geldik. Suyumuz halen fazla ve doktora göre doğuma kadarda böyle olacak. Çok sıkı yaptığım karbonhidrat rejimini kestim bende.
Canımın istediği birşeyler olursa az az yiyorum. Suyun nedeni bu değil demek ki. Kızım 3200 olmuş maşallah. kilo alım hızı azalmış, bu beni düşündürdü epey ama doktoruma göre gayet iyi, hala iri bebek olacağını düşünüyor. Fakat ben karnımda 2 hafta daha kalacağını düşünsem en fazla 200 gr daha alır diyorum 3500 ile normal kiloda doğar. Biliyorum. Sağlıkla doğsun inş. şu su olayı rüyalarıma girer oldu. Bugün bir rüya gördüm uyandığımda doğurmuşum ama ağrım sızım yok. Eşim diyor muayeneye gittiydik aniden suyun geldi su ile beraber bebekte geldi alalala diyorum hiç hatırlamıyorum. Sonra kızımı görüyorum dünya tatlısı birşey, gülümsüyor şirin mi şirin. E bilinçaltı işte. Ağrım yok sızım yok ohh ne güzel diyorum. Rüya da olsa mutlu oldum bugün. Kızımı görmek konusunda iyice heyecanlanır oldum, minik bebekli günleri uykusuzda geçecek olsa hayal eder oldum iyiden iyiye. Doğum çantası, kendi çantam hazır. Doktorla doğum şeklini de sordum, sezaryen olacak orası kesinde spinal düşünüyordum kombine epidural yapacağım dedi. E güzel ağrım sızım olmayacak inş. sevindim. Annemde gelir 3-5 gün bakarsa bana kendimi toparlarım inş. hastanede 2 gün kalmaya bile alışırdım kendimi. Kitap dergi bişiler daha alacağımm inş. çabucak geçiririm zamanımı evimize geçeriz. Bu arada ağrılarımın azalmasının bir nedeni de suyu bol olduğundan çocuğun geri dönmesiymiş. Şuan yan duruyor dedi. Baş aşağı doğum pozisyonundayken acayip baskı yapıyordu. Şuan iyiyim ama sezaryen içinde şart mı acaba baş aşağı olması? İnş. değildir. Kilo alıp vermem yok şükür. 13 kilo almış olarak doğuma gidebilecek gibi duruyorum. Bu kilo ile girmiştim oğlumda da, doğumda 10 kilo kaybetmiştim. Tabi onda su toplaması falan olmuştu bunda oda yok o kadar gider mi bilemiyorum, pek ümidim yok. Sıkıntımda yok sağlıkla geçsinde hepsi yine verilir inş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder