28 Mart 2013 Perşembe

Odalarda Işıksızım...

Tam sıcaklar geliyor derken kar yağdı, tekrar soğudu havalar. Ara sıra güneş görünse de çocukları bahçeye çıkaracak kadar değil. Kerem çıkar dışarı ya benim elim Miray'a mahkum olduğundan garibim evde mahsur kalıyor. Evde oyalanmak adına onunla zaman geçirmeye çalışıyorum. Elim ayağım heryerim çocuk oldu düşünmeye bile vakit bulamıyorum ki değil internetten araştırayım. Kerem'i uyutmaya çalıştığım vakitlerde geliyor birşeyler aklıma, hemen uygulamaya geçiyorum. Bazende aylık aldığım Meraklı Minik ve Bilim Çocuk imdadıma yetişiyor. Her ay dualar ediyorum bu işi organize edenlere :)

Grönland evlerimiz sanırım Meraklı Minikten...
Bilim Çocuktan Minik Opera Binası
Yaparken bile zevkli birşeydi
AOÇ nin süt kutusunu bu kadar dayanıklı yapan yetkililere buradan saygılar sunuyorum...
Barbadası da unutmayayım, surpriz olması en güzel yanı...
Şimdilerde bulantılarım, hamilelik ağrılarım ve doğum derken birde çevrenin sıcakları bekle baskıları nedeniyle ötelediğim tuvalet eğitimine başladık. Pek bir zormuş, anlat anlat bitmez hiç başlamıyayım. Yalnız Tuvalet ağacı işi var ki onu yazmadan geçemem. Yine Kerem uyurken aklıma gelen projelerden biri :) Her çiş yapmada ağacımıza bir meyve yapıştırıyoruz. Derken çeşit kalmadı sebzelere geçtik. Bu süreçte Ağaçta ve yerde yetişmelerine göre ayrıma varması için birde çalılık yaptım ki stresime biraz olsun çocukça neşe kattım, tatlandı.
Son bir kaç gündür sırtıma bir ağrılar giriyor hiç yaşamadığım ilginç diken batar gibi birşeyler. Çok yükleniyorum sanırım, birine her saat başı don çıkar çiş tut diğerini aman ağlamasın diye pışpışlaaa... İlkin aldırmadım ya bu işin sonu fizik tedavide bitmez inş. Yoğunluğun içinde fırsat bulmaya, buldukça kendimi dinlemeye çalışıyorum. Geçenlerde yine soğuk ya burnuma memleketimin tarhana çorbası koktu. K.Maraştan teyzem gelirken getirmiş biraz tarhana hemen el attım mutfağı bir memleket kokuttum. Misler gibi olmuştu, içtim içtim rahatladım. Özlemek zor birşey, öyle kelimelerle anlatılmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder