28 Temmuz 2013 Pazar

Paranoya - Tami Hoag

Tami Teyze'nin elimin altında bulunan son kitabıydı. Okudum, beğendim, öneririm. İyi polis-kötü polis konusu ele alınmış. Bir polisin intiharı gibi görünen olayın soruşturmasını yürüten iki polis, dosyanın çabucak kapatılmasının istenmesinden kıllanarak araştırmasını genişletiyor ve işin aslının cinayet olduğu sonucuna varıyor. Oldukça akıcıydı. Katil kim kim dedirtmek için elinden geleni yapmış teyzem ama başarmış. Beş yüz sayfa kitap nasıl oldu da bitti anlayamadım. Ben evde iki çocuk ve iş güç arasında fırsat buldukça okudum, buna rağmen elimde fazla beklemedi. Tabi kızın uykuya dalma sorunu ve ayakta sallama fasıllarından da az yararlanmadım :)
Beğendiğim noktaları işaretleme fırsatım olmamıştı o an, sonradan arayıp bulmayada üşendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder