30 Mayıs 2018 Çarşamba

Tatili Hakettim Ama...

Instagrama takılalı buralara pek girmez oldum ama buranın yeri farklıymış onu anladım, geri döndüm :) Amaç hatıra kalması ise akılda kalanları, yazıp çizmekse birşeyleri burası olmalıyeri değil mi?Popüleriteden sıyrılmış bir kendi halindelik değil mi güzel olan. Allah blogspot'a zeval vermesin amannn :D

Üçüncü çocuk için tanınan altı ay yarım gün çalışma hakkındna yararlanarak Şubat başı çalışmaya başlamıştım. Saat 13-17 arası çalışıyordum. Sıcak bir çay içmek, ortam değiştirmek yorgun bünyeme iyi geldi diyebilirim. Geçti zaman, yarım gün çalışmanın da sonuna geldik. Velhasılı kelam güzel bir tatili sonuna dek hak ettik. Ücretsiz izne ayrılıp, bebeğin ilk zamanlarını da atlatmışken biraz kafa dinlemek istiyorum. Ne bileyim acele olmaksızın, koşturmaksızın yaşamak... Kitap okumak, pencere kenarındaki çiçekler eşliğinde yağan yağmuru seyretmek, uykusunda bebeğe eşlik etmek, yazmak, çizmek... Eylül dönemi belki bir kursa yazılırım, uzun zamandır düşündüğüm planlarım var, kısmetse gerçekleştirme vaktidir.
Oğlan şaka maka ikinci sınıfı bitiriyor. Haftaya karne alacak. Kızı ilkokula daha başlatmayıp, anaokuluna göndermeyi düşünüyoruz. Acelesi yok derken abi ile arasında iki yaş varken üç sınıf fark olacak. Düşününce garip geliyor :)
Feyza bebek dokuz aylık oldu. Şükür kışı geride bıraktık. Artık yazın keyfini sürme vakti geldi, bol bol gezip dolaşmalı, beraber olunan vakitlerin tadını çıkarmalı.
Mayıs başı gibi Bolu'ya geziye gitmiştik. Çektiğim bir kaç kare hatıra kalması adına;
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder