24 Temmuz 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 34. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Çok fazla bahsedilecek şey yok aslında. Ara ara hafif, ara ara ğır hissediyorum kendimi. Mümkün olduğunca yeme içmeme dikkat ediyorum. Maşallah diyeyim son 5 haftadır kilo almıyorum. Zaten alacağım sınıra ulaşmışım, bu bünye bu kilodan ötesini görmedi, görmesin diyorum :)
Havalar çok sıcak bazen dayanılmayacak gibi oluyor, duş alınca bir kaç saat beni idare ediyor. Dün gece aşırı sıcakladığım için cereyanda yatmış bulundum, sabah kamyon çarpmış gibi kalktım yataktan. Ağustos ayı ilk haftayı düşünmek istemiyorum...

Çocuğun hareketler gittikçe canlanıyor, keyfi yerindedir umarım. Gelişimini merak ediyorum, tam bir hafta sonra doktor muayenesi var. Ameliyat tarihini belirleyeceğiz inş.
Bu hafta itibarı ile doğsa da küveze alınmıyor bebekler, bu nedenle nispeten insanın içi rahat ediyor. Sağlıkla zamanında gelsin inş.
Bebeğin dolabını rafları aylara göre ayırarak ayarladım. Banyo malzemeleri için banyo kutusunu temizledim, malzemelerini içine yerleştirdim. Bezdir, boğulma önleyici yastığıdır, yan yatırma yatağıdır öncekilerden kalmaları yıkadım, dolabına yerleştirdim. Kışlık nevresim ve battaniyelerini yıkadım hurçladım. Sepet beşiğini yıkadık, yeniden kurduk, odasında onu bekliyor. Ufak ufak derken epey bir işi bitirmiş oldum, mutluyum. Bebeğin ve benim doğum çantası hazır, beklemeye devam... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder