31 Temmuz 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 35. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."

Bu haftalarda yazmak da varmış, şükürler olsun. Bugün muayene vardı, gittik geldik. Suyu bol olduğu için ölçümleri çok sağlıklı olmazmış, doğru dürüst ölçüm alamadık, aldırmadım. Sezaryen günü belirledik, Allah'ın izni ile 24 ağustosta spinal ile olacak doğum.

Suyu bol olduğu için doktor karbonhidratı kesmemi önerdi. Kansızlık sınırında olduğum için buna da dikkat etmem gerekiyor. Beslenmemi buna göre ayarlamalıyım. Şuana kadar 15 kilo almış bulunuyorum. İnş. Son üç haftamda kilo değişmezse böyle girerim doğuma.
Hastanede kalacağımız odayı gezdik, az kalmışken heyecanlanmamak elde değil. Allah utandırmasın inş. İşyerinde son haftam, haftaya evde olacağım. Evi elimden geldiğince toparlamam gerekiyor. Ağustos sıcağında nasıl olacak onu da bilemiyorum. İnş. az biraz serin olur.
Geceleri uyumakta çok zorlanır oldum. Uykuya dalamıyorum, nefes darlığı çekiyor gibi oluyorum. Gece ise yana dönüşlerde bıçak saplanır gibi sıcak bir ağrım oluyor. Çok değişik birşey, rahatsız edici.
İki hafta sonra son bir muayenem olacak, NST ye bağlanacağım, kan vs testler yapılacak. Ameliyattan önceki rutin testler incelenecek inş. Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder