15 Şubat 2012 Çarşamba

Açlık Oyunları


Çok yorum alan, yorumların hepside olumlu olan bir kitap. Ve serisi. Çıkalı epey olmuş. Kitapevlerinin girişlerinde çok satanlar olur ya oralarda görürdüm. Fakat bu çok satanlara pek itibar etmiyorum, çoğunun içi boş oluyor. Bunlarıda o kefeye koymuştum, uzun zaman sallamadım. İsminden vampir hikayesidir diye düşünmüştüm. Vizyona girecek filmlerin fragmanlarını seyrederken rastladım, filmi cekilmiş. Çok ilgi çekici bir fragmanı var. Hemen araştırmaya koyuldum. Kitapyurdunda okuduğum tüm yorumlar olumluydu. Adında geçtiği gibi hikayesi hakikaten açlık oyunlarıymış. Filmi izlemeden okumalıyım dedim, sipariş ettim. İlk kitap acayip sürükleyici, ikincisi ilki kadar olmasada okuyucuyu çekiyor. 3. ne geçmedim ara vermek istedim.
Filmini merakla bekliyorum, eminim çok heyecan verici olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder