13 Mart 2012 Salı

Aktivite (17 Ay)

Kerem evde sıkılmaya başladı, bende internetten bir kaç araştırma yaptım. 17 aya uygun neler yapılabilir okudukça not alıyorum, uygulamaya çalışıyorum. İlk denememden çok memnun kaldım, oğlumda çok sevdi. oyun hamuru ve kürdan çalışmamız ikimiz içinde eğlenceliydi. Çok da basit bir çalışma.
Önce oyun hamurunu inceledi evirdi, cevirdi, mıncırdı :) Garip geldi. Sonra bir kürdan aldım batırdım hamura, bir tanede ona uzattım hemen yaptığımı yaptı bana baktı gülümsedi. Bir tane daha derken baya bir kaptı.
Sonra oyun hamuru ile araba, kedi, kelebek, ve yılan yaptık.
2. aktivite çalışmamız kapağı delikli bir kavanoza kürdanları atmak. Bunu da beğendi miniğim. Epey bir oyalandı. Bu çalışmayada 20 dk ayırdıktan sonra biraz da renkli kalemlerle çizim yapalım dedim, malzemeleri alıp gelene kadar kapmıs arabaları düt düüttt oynuyor. Çağırdım yok gelmiyor, anladımki bu akşamlık bu kadar aktivite yetti :)
Darısı ilerleyen günlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder