9 Mart 2012 Cuma

Keremin Kitaplığı - 1

Oğlum kitaplarla çok erken tanıştı. Oturamıyordu bile ilk kitapları incelerken. Sevimli bıdıgım ilkin tadına baktı, sonra çizimlere. Böyle böyle alıştı, inceler oldu zaman zaman kendi kalın sayfalı bebek kitaplarını, zaman zaman baba ile benim üniversiteden kalma Mühendislik kitaplarını. Birde okur gibi yapmıyor mu mırın mırın bayılıyorum.

Zamanla kitapları çoğalttık. Bir kaçını kaybetti. Birkaçı döküm saçım harap oldu tabi. geriye kalanlarla idare ediyoruz. Küçük bir rafı var şimdilik beşiğinin yanında. Biliyor, onlarla oynamak isteyince işaret ediyor alıyorum okuyoruz. Kucağımda beraber okumamızı sevmiyor. Okumama da izin vermiyor. İlla kendisi kucagına alacak, kendisi cevirecek kendisi okuyacak. İlk zamanlar benim okuduğum kitaplara da müdehale ediyor, bana kitap okutmuyordu. Şuan rahatım annenin içinden kendi kitabını okumasına izin var :)
Hani şu "uyumadan önce cocuğunuza kitap okuyun" işini hiç beceremedim. Belki ilerleyen zamanlarda. Ama Aklımda...
Oğluma aldığım en son kitaplar Timaş Yayınlarından çıkan "Dinimi Öğreniyorum" Serisinden 3 kitap.
Henüz çok erken elbette bu öğreti için farkındayım. Fakat rafta görünce dayanamadım içeriğine baktım. Resimleri çok güzel, rengarenk, sevimli. Keremin bunları inceleyeceğini bildiğim için aldım. Öyle de oldu.
Şu anda kitapları incelemekle meşgul. 3 nü birden verince baştan savma ediyor :)  tek tek vermek daha mantıklı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder