16 Nisan 2012 Pazartesi

Gözlerini Sımsıkı Kapat

Tahmin etmek zor değildi ilki gibi olmayacağını. Bir yazar çıkar ilk kitabı ile patlama yapar. Çok beğenirsiniz, ikinci kitabı merakla beklersiniz. Ama içinizde de bir korku vardır ya bu ilki gibi olmazsa, yavan kalırsa. İşte böyle oldu benim içinde. Kötü değildi elbette ama ilkinin verdiği heyecanı vermiyor. 
"Aklından Bir Sayı Tut" ilk kitabıydı John Verdon'un. Çok beğenilmiş, ilgi çekmişti. Senaryoda çok ilginçti. Kitabı bitirip kapağı kapattığımda bunu daha önce neden düşünmediğime kızmıştım. Bu kitapta ise kitabı yarılamadan sonunun ne olacağını kolaylıkla kestiriyorsunuz. Konuya gelince hiçte iç acıcı değil. İçimin daraldığı zamanlar oldu. Belkide anlatımın kuvvetindendir bilemiyorum. Çok ayrıntıya girildiği bölümler vardı, çok sıkılıyorum ne anlamı var ki bunların şimdi diyorum. Bu konuda Harlan Coben kusursuz. Sade ve öz. Birde bereketlendi bu kitap benim için, oğlum ve iş-güçten bir çırpıda bitirmeye kısmetim olmadı. bitirdiğimde  ise derin bir nefes aldım :)
Yinede polisiye-gerilim sevenler için okunabilecek bir kitap. Ortalamanın üzerinde ama harika değil. Üçüncü kitabın daha ilginç olmasını temenni ediyorum. John Verdon serisini takip edeceğim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder