22 Mayıs 2012 Salı

Asma Yaprağında Enginar

Bir yemek muhabbetinde bir arkadaşımdan duydum asma yaprağında enginarı. Enginarı çok sevdiğim için bunu da denemek istedim. İnternette biraz araştırma yapınca nasıl yapıldığı konusunda biraz fikir edindim. Tahmin etmekte çok zor değildi zaten. Yapraklı olan dolmaya göre daha pratik, zaman olmadığı anlarda düşünülebilir.

Nasıl yapıldığını anlatmaya gerek yok sanırım fotograflarda herşey net olarak görülüyor. Sadece 4 enginar aldığım için tencere boş kalsın istemedim, yuvarlak kabakları da dolmalık hazırlayıp tencereye yerleştirdim. Piştiğinde tok olduğum için eşime denettim. Kendisi beğendiğini söyledi.
Bu arada yaprakları sıcak bir suyun içinde beklettim az yumuşadılar. Kaynatmaya gerek yok, yemek pişerken yeterince pişecekler çünkü. Yoksa dağılabilirler. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder