18 Haziran 2012 Pazartesi

Değişik Haller


Son zamanlarda iyice salmış buluyorum kendimi. Düzenimi kaybettim hükümsüzdür ilanımı verdim haliyle. Hiç gücüm yok ne temizlik yapmaya ne işe. Eşceğizim ve oğluşuma da enerji kalmadı hiç. Sanki bişiler geldi tüm enerjimi sömürdü. Hamilelik ilk ayları unutmuşum, yeniden yaşar oldum. Şikayetçi de değilim aslında ama çevreme yardım edememekten yakınıyorum. Zavallı eşceğizime yemekler yapamıyorum, oğluşla ilgilenemiyorum. Zavallı cocugum bastıran sıcaklarda giyeceği kısa kollusu bile kalmamış, fakat o kadar yorgunumki alışverişe üşeniyorum. 15 gündür unuttuğum bulantılar bu cocuğun bulantısız olacağını düşündürmüştü ki 3 gündür yanıldığımı anladım. Yemek konusuna gelince pek yemek yemek istemiyorum ama ac kaldıkca bulantıda artar korkusuyla yemeğe zorluyorum kendimi. Buda önceki hamileliğim gibi varsa yoksa çiğ köfte. Üzerine limon sıkıp yeme fikri biraz olsun iştahımı açıyor, yiyebiliyorum. Önceki hamileliğimden farklı olarak uyku geliyor bu defa. O yaz havasında gündüz uykusu nedir bilmeyen ben sızar oldum köşelerde. Velhasıl değişik hallerdeyim, bekliyorum ki geçsin ilk trimester; iştaha gelelim, yemekler yapalım, yiyelim, yedirelim...

foto: http://www.stvictordiaries.com/chaos/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder