20 Temmuz 2012 Cuma

Programlanmak, Tüm Mesele Bu!

Foto: pinterest.com
Hamileliğin getirdiği yorgunlukla zaten bir miktar salmış olduğum evimi tamamen bırakmış oldum. Sadece evi değil birazda baba ve oğulda salmıştım. Şu günlerde gücüm kuvvetim yerine gelir gibi oldu. Dün biraz toparladım, yemekler yapmayada başladım ohhh  dedim kendime geldim. Koca bile şaşırdı hayırdır akşam akşam ne bu temizlik. E gündüz evde mi duruyoruz. Evde bu almış başını gitmişliğe son vermek için çareler ararken insan olduğumu ve gücümünde bu halde nelere yeteceğinide düşünerek plan program yapmaya karar verdim. Severim plan programları hazırlamayı birde uygularsam tadından yenmez, enerji gelir, mutluluk kabarır içimde. Hoş çoğu uygulanmaz ama olsun yapmak zevklidir. Öncelikle evi bölümlere ayırdım kendimi yormadan her aksam sadece o güne ayırdığım seyi yapacağım. 

İkinci bir programsa "Hoşgeldin Ramazan" Programı. Hergün ayy ne yapsam akşama diye düşünmekten yorulan bir tipe büründüm, zamanında çok mu dalga geçtim acep böyle diyen annemle! Kendime birde yemek listesi yapıyorum dostlar sağolsun yardımcı. Hem o günkü yemegin eksiklerini eve girmeden tamamlıyorum, hem yorulmadan işe koyuluyorum, hem sofrayı gören koca seviniyor. Değmez mi? Ahhh onun için herşeye değer. Zaten son iki Ramazandır hamileliktir, emzirmedir adamcağızı hep yalnız bırakıyorum. Bu sene yine hamilelik, zavallı kara kara düşünür demekki sahurda ne yiyecegim diye, ben bundan habersiz kendime borç bilerek sana her gece kalkıp sahurunu hazırlayacağım dediğimi duydugundaki sevincini görünce içim parçalandı. Sevdiğim benim, fedakar babacım, ne güzel insansın sen. Kalkarım tabi, sevabından bende kazanayım fena mı olur. İlk sahur başarılı geçti, darısı diğerlerine inş. 
Birde unutkanlık başgösterdi bende hamilelikten olsa gerek, artık not tutuyorum hem kolay oluyor hem hiçbirşeyi atlamıyorsun hemde tüm işlerini görebiliyorsun. Bakalım ne kadar devam edecek bu alışkanlık. 

Hayırlı Ramazanlar 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder