25 Temmuz 2012 Çarşamba

Gebelik Günlüğü-15. Hafta

foto:pinterest.com
Bu hafta diğerlerine nazaran daha rahat geçti. Umarım gidişat böyle devam eder. Babamız göreve gittiğinden tüm işin bana baktığı bir kaç gün geçirdim, zor geldi. Keremi indir bindir, kaldırmasam olmaz, kaldırsam olmaz iki ara bir derede işimi hallettim. Şükürler olsun bu akşam iftarda babamız bizimle olacak inş. Kerem'in bazı halleri sinirlerimi bozduğundan bu hamileliğim ilki gibi sakin gecmeyecek şimdiden belli. Çocugun karakterine yansımasından korkuyorum, haklıyım bu konuda galiba. Sakin bir hamilelikle sakin bir çocuk dogurdum. 

Keremini akşama kadar bahçede dursa doymayacak, evladım cıkalım banyo yap yok! Balkona  cıkarız yok! Yapıştırmalı kitapla oynarız yok! ayyy daral geliyor ikna edene kadar. Bir de atma sorunumuz başladı. Aşağı inemeyen Kerem topu aldığı gibi balkona cıkıp asagı atıyor, anne düştüüüü diyerek hadi gidip alalım demeye getiriyor. Hani mutluyum çocuğun kafa çalışıyor ama bunu bana karşı kullanınca canım sıkılıyor. Bıkıyorum atan topları getirmekten. Birde bahçede oynarken yan bahçeye atıyor topu hani gezmediği bir yer ya oraya gitmek istiyor top alma bahanesine. Kafam atıyor, cıldırıyorum. Babasız olmuyor bu top egzersizleri. Velhasıl bu karnımdakini olumsuz etkiliyordur diye düşünmeden de edemiyorum, sakin olmaya çabalıyorum. 
İştahım halen yok, gelecek gibide görünmüyor. Kilomu koruyorum iyimidir kötümü bilemiyorum artık. Kilo değişimi olmamasına rağmen göbek büyüdüğünden bazı eteklerim sıkmaya başladı, çare aramak lazım. 
Komik bir durum var ki, zamanında bir arkadaşım demişti de gülmüştüm başıma geldi anladım :) Kendi yaptığım yemeği canım istemiyor, söyle güvendiğim içime sinen biri yemek yapsa ne olursa canım cekiyor, yemesi hoşuma gidiyor. Çok ilginç! Keremin bakıcısı Satı Hanım sağolsun eli cok iyi. Melemen yapsa yaz günü bayılarak yerim. Keşke annem yada kayınvalidem yanımda olsaymış bugünlerde amannnn. Hayırlısı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder