2 Ağustos 2012 Perşembe

Gebelik Günlüğü 16. Hafta

Foto alıntıdır, ama nereden alıntıdır, unuttum :)
Giderek rahatlama hissediyorum, bulantılarım yok gibi. Yemeği fazla kaçırdığım zaman, dondurma yada çikolata yediğim zaman hafif bir bulantım oluyor. Gazlı içeceklerden sakınmam gerekiyor, ama eşim dolaba okadar çok depoluyor ki bazen sırf serinlemek için içiyorum fakat iyi gelmiyor. Karar aldım su gibisi yok, suda ısrar edeceğim. 
Çok mutlu bir hafta geçirdim, geçirmeye devam ediyorum. Öncelikle müdürüm izne ayrılmış, kafa rahat :) İşyerinde işlerimi düzenli yaptığımdan işler zamanından önce bitecek gibi, içim rahat tatile çıkabilirim. Tatil demişken tüm cesaretimi toplayıp izin istedim ve hiç azar yemeden gayet insani bir tavırla "Tamam" kelimesini duydum. Bir kaç saat şok yaşasamda sonraki tatil planlarımla kendime geldim :) 
Bugün doktor kontrolüm vardı, eşimle gidip kızımızı gördük. Evet Elifimiz olacağı kesinleşti :) artık pembe bişiler alayımda o havaya gireyim diyorum. Maşallah iri bir çocuk olacak buda. Sezeryan kaçınılmaz duruyor yine dedim, doktor güldü :) Gülüşünü seveyim ne tatlı insan! 3'lü test için kan verdik salıya çıkacak, meraktayım. Doktor ultrasonda el ayak hiç durmayan çocugumuzu ayrıntılı şekilde gösterdi. Burun nazal kemiği oldukça geliştiğinden sorun çıkmayacağını söyledi. Allahım sana şükürler olsun. 
Unutkanlık ve çok oturduğumdaki ağrılarımın normal olduğunu söyledi. Tatile çıkabileceğimi bu ayların en uygun aylar oldugunu söyledi oleyyyyyyy!
Son 2-3 gündür iftar davetlerine gidiyoruz, zorla yedirildiğim için olsa gerek 2 kilo almış bulunuyorum ve önümüzdeki 2-3 günde yine davet var kararlıyım dikkat edeceğim. Böyle gitmemeli.
Yeni bir çocuk fikrine alışmaya başladığımı farkettim. Mutlu oluyorum, bir melek daha geliyor dünyamıza... Ne kadar şükretsek azdır. Binlerce şükürler olsun Rabbim sana.
Yaz sonunu, Eylül başını seviyorum. Güzel günler yakında. Yine o eski hamilelikteki mutluluğu hissediyorum. Huzur olsa gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder