7 Ağustos 2012 Salı

KEYEM'den İnciler :)

- Bazen yaramazlık yapınca dayanamıyorum kızıyorum, kaşlarımı çatıyorum sonra oda kaşlarını çatıp dikkatlice izliyor "anne bana bağıymaaaa bana bağıymaaaaaaaaaaa" diye ağlıyor kuzum, hay bağırsam içim yanmayacak artık her kızmaya "bana bağıymaaaaa" nereden öğrenmişse :)

- Anne: Oğlum şu kumandayı bana getirirmisin?
  Keyem: Ben çoooott yoyulduummm
  Anne: ??!!!

- Son bir aydır beşiğe yatmama konusunda ısrar edince odasına yer yatağı yaptı baba. Evin en serin yeri olduğu için zamanla o yatak bizimde yatmamız için büyütüldü. Bizimle yatan Keyem halinden çok memnun. Gündüz vakti bazen sesi çıkmayınca korkuyla evde onu arıyorum. En son odasında yatağına yatmış, şaçıyla oynayarak derin derin düşüncelerle karşıdaki pencereye bakarken yakalıyorum. Keyif o biçim, o yaştaki sanmam kimselerde yok :) Beni görünce hiç istifini bozmuyor, yanındaki yastığa vurarak benimde yatmamı işaret ediyor. Sonra yatıyorum yanına bakışıp yatışıyoruz oğluşumla, hayat seninle güzel be kuzum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder