22 Ağustos 2012 Çarşamba

Gebelik Günlüğü 18. ve 19. Haftalar


Tatilde olunca bu iki hafta oldukça hızlı geçti.  18. haftanın ilk günleri bebek oldukça hareketliydi, sabahtan akşama, akşamdan sabaha tekmeledi durdu. Güçsüz tekmeleride hem çok tatlı hemde çok komik oluyormuş :) Sonra uzunca bir yola çıktık, pek hareketlilik olmadı, belki gürültü sarsıntı iyi gelmiştir belki de kendimi dinlemeye vakit bulamadığımdan hissedememişimdir. Ara sıra acaba birşeymi oldu diye meraklandığım oldu, seyehat kötümü etkiledi, ya kaybetmişsem diye vesveseler geldi gitti. Ufacık bir tekmesi bile ohhh dedirtti.
Dün yolda Ankaraya girer girmez tekmeler başladı, dedim bu çocuk Ankara çocuğu mu olacak nedir, biliyor mu acaba? Eve girince başladı bir hareketler. Eşim bunu psikolojime yordu. Sen eve girince rahatladın, hormonal salgın onuda etkiledi. E gercekçi olan bu olsa gerek. Tekrar tekrar tekme yemekten yine mutlu olmaya başladım. Şu yazıyı yazarken bile kıpranıp durur :) Şükürler olsun. 
Tatildeyken elevit kullanmayı unuttum, birazda umursamadım ya abarttım dedim 10 gün aradan sonra yeniden başladım. Bir sonraki doktor randevum 2 hafta sonra olduğundan kalsiyum-magnezyum ilacını kendim alsam iyi olacak. İlk hamilelikte verdiği "osteocare" den memnun kalmıştım. Henüz kramp girmiyor fakat yatarken esneyince sanki girdi girecek hissi arttı. Kan ilacına doktor gerek duymadı ya 2 hafta sonra başlatır heralde, şimdilik beklemedeyim. Beslenmeme dikkat ettiğim söylenemez fakat asitli ve uzun raf ömürlü içeceklerden uzak duruyorum. Şeker tüketimine dikkat ediyorum. Tatilde kilo alımım artacak, heleki o bayramda kayınvalidenin yemekleri hımmm kesin artacak kesin derken dün eve gelince korkarak tartıldım, yarım belki bir kilo:) çok sevindim. Super gidiyorsun dedim devammmm kim tutar seniiii... Yalnız artık aç kalamıyorum midem kazınıyor, çocuk iştahımı arttırdı kesin, sofraya oturunca doyma hissimi kaybettim, kararından fazla yiyorum farkındayım. 
Kilo kilo dedim de şu yaşıma kadar zayıf bir insan olarak gelen ben, fena alışmışım buna. Kilo çok koyar diye korkar oldum hahayyy bir gün böyle düşüneceğim aklıma gelmezdi bir yandan da gülüyorum. Neyse bir kaç arkadaş muhabbetinde eski ile yeni karşılaştırması oldu ister istemez, valla ne diyeyim duyduklarım karşısında hem şaşırdım hem üzüldüm. Dedim dikkat etmelisin Ayten sonunu düşünemiyorum bileee...
İşte bundandır gaza geldim dikkat edeceğim şaşmazzzz!!!
Karnım büyüdü, artık hamile olduğum bariz belli oluyor. Bu halimi hem seviyorum hem eskiyi özlüyorum. Hele bismillah diyenlere vallahi öyle. Alışverişte hep karşıma S ve M bedenler denk geliyor zayıfkende aradığını bulmak ne kolaymış :) Napayım şurada 6 ay bilemedin 9 ay daha böyle sabret dedim, pozitife bağladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder