19 Ekim 2012 Cuma

Gebelik Günlüğü 27. Hafta


Harika geçen bir haftaydı. Raporlu olduğum için işe gitmedim. Sabahları kalkıp erkenden hazırlanmak yerine oğluma sarılıp uyudum. Kalkıp beraber kahvaltı ettik, sonrada giyinip bahçeye kum oynamaya indik. Bir kaç park gezdik, hava aldık. Eğlendik. Öğle uykuları ise yorgunluğu aldı, kendime geldiğimi hissettim. Kilo alımını takibi bıraktım pek dikkat etmiyorum sonucu da şaşırtıcı olmasa gerek. Evde ayağını uzatıp dinlenmek gibisi yokmuş. House M.D. yi izlemeye başladım, 1 sezon bitmek üzere, hastalık hastası olmam inş. :) Bu arada evde bol bol atıştırılıyormuş, engel olamıyorum, halimden de nasıl oluyorsa memnunum :) Ayva yemeye devam, yeni bir usul keşfettim fırında ayva :) şuan yanımdaki tabakta duruyor yazım bitince deneyeceğim.

Bugünden sonra babada izinli, 11 gün tatilimiz var ne güzel! 2 haftayıda böyle silersek çok az bir yolumuz kalıyor :) Kızımı çok merak ediyorum ve karnımdakinin bana verdiği mutluluk giderek artıyor. Ne iyi olmuşta gelmişsin bebeğim! Tekmeleri acayip kuvvetlendi, karnımın bir ucundan bir ucuna sıvazlıyor artık elinimi, ayağınımı, kafası yada totosumu bilinmez :) bazen pıt vuruyor cekiyor ne hoş bir duyguymuş unutmuşum. Kerem bu kadar tekmelermiydi acaba unutmuşum... Elevit, eritme calsiyum ve çiğnenebilir demire devam. Sorun yok şimdilik inş. Bir ara üst damağım yırtılmış gibi yara olmuştu 2 gün yemek yemekte zorlandım, geçti şükür yoksa her lokmada acı berbat birşeymiş. Doktor kansızlıktan olduğunu söylemişti, sanırım demir ilacı yeni yeni etkisini gösteriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder