21 Kasım 2012 Çarşamba

Gebelik Günlüğü 32. Hafta

Yazmaya pek hevesim yok, moralim bozuk. Filistin üzerine yazılanlar paylaşılanlar beni mahvediyor. İnsanlığımdan utanmayı geçtim artık Allah affetsin isyana girerim diye korkar oldum. Son zamanalrda bebek- çocuk demeden vurmaları yerlebir etti beni. Az önce izledim 5 yaşında bir cocugun babasından ayıran İsrail askerlerine direnişini, yalvarışını... Sesi kulaklarımda, mahvoldum. Allahım sen bunları görüyorun, en doğrusunu biliyorsun şüphesiz! Katlanmak çok zor böyle seyrederken bile, ya içindeki insanlar ya cocuklar... Hayat çok acımasız, insanoğlu hayvandan bile aşağı oluyormuş!
Bana gelirsek, bu üzüntünün verdiği bir yorgunluk var üzerimde, uyusamda dinlenemiyorum. Ağrılarım bu hafta dikkat ettiğimden sanırım pek olmadı. Yemeğe içmeyede dikkat etmiyorum, çokta sallamıyorum. can sıkıntımı belkide tatlıya hamurişine girişerek gidermeye çalışıyorum bilmiyorum...
Bu hafta farklı şeyler yazmak isterdim, fakat anlamsız geliyor yaşanan farklı şeyleri görünce. Resimde koyasım yok, kapkara bir sayfa yapmak laızm gelir belkide!
Elimden ne geliyor? Diğerleri gibi seyrediyorum işte! Dua ediyorum... Allah'ım sen oradaki çocukları ve ailelerini koru Yarabbim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder