3 Ocak 2013 Perşembe

Gebelik Günlüğü 38. Hafta

Ocak ayına girdik ya içim rahatladı, artık istediği vakit gelsin miniğim. Yeni bir yıl, 2013 çocuğu olacak inş. sezaryen gününe 4 günüm kaldı hayırlısı ile öncesinde gelmezse. Bu sabah ağrı ile uyandım, cok farklıydı 10-15 dk sürdü sandım ki doğum sancısı ama sonrasında devamı gelmedi. Bundan sonra gelir mi bilemiyorum? Neyse dün eksiklerimi tamamladım sabahta sancıyla beraber korkuyla süt sağma makinesini de steril ettim, ertele ertele duruyordum. Şimdilerde birşey kalmadı. Kıza minicik bir yelek ördüm. oğlana hediye gelen yeleklere bakarak evirdim cevirdim yaptım, bilmesemde ögrenmiş oldum. Güzel oldu. E bir hamilelik geleneğinide yaparak içimi rahatlattım :)
Haftasonu yatılı misafirim vardı, zaman nasıl geçti anlamadım. Göbeğim iyice büyüdü, onun dısında kilo almamıs gibi durdurugumu düşünüyorum. suana kadar 13-14 kilo arası almış olarak gidip geliyorum. Bakalım doğumda ne kadar gidecek. Doğumdan önceki son haftamı yazıyorum, 38+5 te doğuma girmiş olacağım. E oğlanı bekledik 39+4 te gelmişti, arası çok sayılmaz. Bu haftaları gördük bu günlere geldik ya hamdolsun. Günler yaklaştıkça heyecanımda yatışmaya başladı, hazırım Allahın izniyle. Kazasız belasız, surprizsiz bir doğum için dualar ediyor ve dualar bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder