16 Şubat 2013 Cumartesi

Alışmak mı? Zor görünüyor...

Hep derdi arkadaşlar, konu komşu; "Bakkala gidiyorum diye evden çıkıp kaçasım var!" İlk çocuktan sonra yoğunlaşan hayattan yakınırlardı. "Ulaaa amma acındırıyorlar" der nedenini bir türlü anlamazdım. Hani benimde var çocuğum ama şükürler olsun hiç o ortamdan kaçasım gelmedi :) Belki büyük çocuk olarak büyümenin, sorumluluk alarak yetişmenin verdiği bir rahatlık vardı, belki başka bir neden. Yaşamadığımdan anlamamıştım işte! Ta ki iki oldu bizimkiler ufaktan bana bazı düşünceler gelmeye başladı. An oluyor "Delimisin kızım sen, bir yetmedi mi iki dedin! N'olacak, nasıl bakacaksın, altından kalkabilecek misin?  Ne gezer sende o yiğitlik! Düşünme artık, yedin ayvayı! Kaçışı yok! Yok mu sahiden, çıksam şu kapıdan kaçsam mı?" vallahi oldu daha dün düşündüm bunları. Garip geliyor hala bazı durumlar! Alışmak gerek alışmak ama nasıl? Varsa bilen söylesin lütfen! Bu sorunun cevabı zamanda gizlidir ya iş o zamanı geçirmekte :) Allah sağlık versin buda geliiirrrr buda geçerrrr ağlamaaaaaa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder