21 Şubat 2013 Perşembe

Bardabas

www.bardabas.com
Bardabası facebook aracılığıyla tanıma fırsatım oldu. Sitesine girip araştırınca aklıma yattı. Sistem basit çalışıyor aylık ödeme yapıyorsunuz o ayın ilk iki haftası kutular gönderiliyor. Her kutunun içinde 2 yaşından 10 yaşına kadar farklı yaş gruplarına 7-10 aktivite çıkıyor. Asıl güzel olan aktiviteye ait gerekli malzemelerinde pakette yer alıyor olması. Yapıştırıcı, boya kalemi, makas gibi ıvır zıvırı toparlama derdi yok. Ayrıca zamandan kazandırıyor. İnternetten aktivite araştırmakta güzel oluyor ama şu zamandan sonra 2 cocukla bir müddet zamana ihtiyaç duyacağımdan benim gibiler için birebir. Beğendim ilk paketi sipariş ettim. Sanırım yeni bir uygulama aralık ve ocak paketlerinin içeriklerini netten gördüm, çok güzeldi. Dolu dolu görünüyordu. İçeriğinde ne olduğunu bilmemenin paket gelene kadar merakla beklemenin ayrı bir güzelliği var. Şimdi merak ettiğim şey Kerem'in bardabas kutusunu açınca gördükleri karşısındaki heyecanı :) unutmazsam kareleyeyim inş.
Bu uygulamanın çok tutacağına eminim. Benzerleri çıkarsa seçenekler de artacak, çocuklar da annelerde daha çok eğlenecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder