9 Nisan 2013 Salı

Enginar Zamanı

Ne vakittir enginar gözlüyorum pazarlarda. Satılanlar hep temizlenmiş olanlardı. Sorduğumda yapraklıların sabahtan bittiğini söylüyorlar, bizde pazarlara hep öğleden sonraları gidebildiğimizden denk gelmiyorduk. Taaaa ki geçen haftasonuna kadaaarrr :) Baba ile Miray  evde uyurken atladık arabaya Keremle, yol aldık pazara... Yalnız park yeri bulana kadarda canımız çıktı. Yine bulamayacağımı düşünerek kendi kendime kızarken sağlı sollu her yerde yapraklı enginar satıldığını gördüm. Ne iyi etmişimlere döndüm...
Enginarların hepsi çok güzel görünüyordu. Tazecik, tertemiz... Yalnız söz verip sipariş ettiğim satıcınınkiler pek küçük ve daha önceki tecrübelerimden dolması pek güzel olmayan tiplerdendi. E söz sözdür, 5 tane aldık sipariş verdiğimizden. İyikide almışım, Allah'ım heralde sözümü tuttuğumdandır diyorum bu enginarların dolması pek bir kolay oldu, şaştım kaldım. Yapan bilir temizlemek pek zordur, terler akıtır. İki kaşık sallamada içini temizledim. Dolması da yumuşacık oldu. Memedim beğendi, e daha ne olsun, Şükürler olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder