24 Nisan 2013 Çarşamba

Ölümden Daha Derin

Tami Hoag hakikaten söylendiği gibi polisiyenin kraliçesi. Kitaplarından sadece birini okudum ve bu karara kolayca vardım. Kim olsa varırdı. Hikaye kesinlikle sürükleyiciydi. Aylardır bu kadar hızlı kitap okuduğumu bilmiyorum, meraktan sayfalar sayfaları kovaladı. Dili sade ve anlaşılır olduğundan kitap daha da bir akıcı olmuş. Okudukça şüpheli sayısı artıyor, siz acaba hangisi diye meraklanıyorsunuz.
Son sayfalara kadarda hepsinden şüpheleniyorsunuz, çünkü böyle düşünmenize neden olacak pek çok neden gösteriyor Tami Ablam. Kurgu super, etkileyici hatta kimi yerler dehşet verici. Kitabı okurken etrafıma bakındığım anlar oldu, gülsem mi ağlasam mı? :) O derece canlı anlatılmış.
Kitap bittiğinde şunu anlıyorsunuz özet geçersek; bir insanın karakterinin oluşmasında anne-baba çok etkili. Yazar bu konuyu arka plana öyle güzel yerleştirmiş ki, tüm hikaye boyunca okuru takip ediyor. Birde çocukların düşünceleri ile yazdığı bölümler var, çok güzeldi. Bu tarzı çok sevdiğimi bir kez daha anladım.
Kitap polisiye gerilim sevenler için birebir. Tek hoşlanmadığım yanı şiddet içeren kısımlarda aşırıya kaçılmış, rahatsız edici buldum.

Kitaptan sevdiğim satırlardan;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder