21 Mayıs 2013 Salı

Şahitler Kulubü

Tami Teyzenin okuduğum 2. romanı. İlki kadar olmasa da hikaye akıcıydı. Sonu oldukça şaşırtıcı, tahmin etmesi zora yakın... Favori yazarlarım listesinde yerini aldı kendisi :) Böyle olunca bir araştırayım dedim, hayran sayısı da az değil hani. Ben yeni keşfettim o ayrı. Yıllardır kitaplıkta dururdu kitabı ya okumak şimdilere kısmetmiş.
Şimdi satın almadan önce benim gibi nette araştırma yapan okurlar için hikayeden bahsedeyim, üstünkörü olsun ki eee hikayeyi anlattın, tüm hevesim kaçtı demesinler. Polislikten atılmış mı deyim yoksa kendimi bırakmış bir kahramanımız var. Bir at çiftliğinde seyislik yapıyor. Ata bindiği bir sıra bir cesetle karşılaşıyor ki sonradan beraber çalıştığı diğer seyislerden biri çıkıyor. E duramıyor, polis damarı tutuyor olayı araştırmaya koyuluyor. Halen polis olan yavuklusundan da yardım alarak işin içine öyle bir giriyor ki, sonradan kendide pişman oluyor. İşte böyle, okuyun derim canlarım fena değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder