6 Ağustos 2013 Salı

Bayram Sekerlerim


Hepsiburada.com'u bir kez daha taktir ettim. Kitap üzerine kampanyaya gitmişlerdi, almayı düşündüğüm kitaplari sipariş ettim hemen. Sanki bunları beklerkenki heyecanımı biliyormuşcasına kitaplar jet hızı ile elime ulaşti. İşin uzmanı olmuşlar artık, ellerine ulaşanları bekletmeden göndermeleri ise apayrı bir güzellik kesinlikle.
Bayram sonrasi beklediğim kitaplar bayram girmeden elime ulaşınca bayram şekerlerim oldular. Şekerlerimin içeriklerine gelince ilki, epeydir arastirdiğim, üzerene yazılmiş çizilmiş yorumları okuyupta acıklı hikayesine kendimi çok kaptirirım endişesi taşıdığım "İncir Kuşlari". Merakım korkuya baskin geldi ve listeme ekledim onu da. İlk olarak onu okumak istiyorum.
İkinci kitap ise daha once okuyup, insani yönune hayran kaldığım "Ucurtma Avcısı" nın yazarından;"Bin Muhteşem Güneş". Çok övüyorlar yine bu kitabı.
Üçüncü kitap ise Harlan Amcamdan. An itibari ile Türkçe'ye çevrilmiş son kitabi; "Son Detay".  Myron Bolitar serisinden bir kitap, acelesi de yok ama elimin altında olsun istedim.
Son kitap "Aklindan Bir Sayi Tut" ve "Gozlerini Simsiki Kapat" kitaplarinin yazarindan, bu serinin ucuncu kitabi "Seytani Uyandirma". Ilk kitap harika bir senaryo uzerine yazilmisti, ikinci ilki kadar olmasa da iyiydi. Ilk kitabinda buyuk bir une kavusmus yazarlar genelde bu unlerini kullanmak icin sonraki kitaplarda aceleci davranip, ilkinin yaninda sonuk kalan senaryolarla islerine devam ediyorlar. Tipki "Aclik Oyunlari" serisinde oldugu gibi. Yine deumut ediyorum John Verdon ucuncu kitabida iyidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder