21 Ağustos 2013 Çarşamba

Neşeli Balonlar


İlk gördüğüm andan beri yapmak için can attığım fakat bir türlü vakit bulamadığım bir tasarımdı mobilet ve uçan balonlar. Malzemem yetersizdi ve almak için ne fırsatım oldu ne vaktim. Birkaç gün önce Ankara Kalesi'ni gezelim derken Çıkrıkçılar Yokuşu'na  uğradım, çok iyi oldu. Boş olduğum ilk fırsatta başladım. Keçe işinin en sevdiğim kısmı hızlı ilerlemesi ve kolaylıkla istenen modele uyarlanması. Sıkmıyor, işler yarım kalmıyor. 

Tasarıma gelince bana ait değil. "Evim" dergisinin Temmuz sayısında (yazdığı kadarıyla "studio Ze design" a ait) görmüş, vurulmuştum. Aklımda böyle bir şey vardı ama toparlamaya düşünmeye vakit bulamamıştım, görünce vuruldum. Uçan balonlar renkli renkli, mobilet desen uçmaya hazır, yollar boş, hava güneşli, insanlar neşeli... Sağ üste "JOY" yada "LIFE" yazsam mı diye düşündüm, sonra vazgeçtim. 
Kerem her aşamada bakmak istedi. Anne bakayım, hımm tekerlekler mi onlar hımm diyerek kalite kontrolünü yaptı :) Her balon dikiminde ayrı bakmak istedi. Kızın odaya yapayım derken oğlanında mobilet ilgisini çekti doğal olarak. Benim içinde kafa dinlemeye birebir, çok hoşuma gitti. El işi yapmak lazım arada...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder