16 Ağustos 2013 Cuma

Miray 7 Aylık oldu Maşallah

Geçen ay gezmelerden tozmalardan alamadığımız kiloyu bu ay toparlamış olduk. Boy kilo oranına dikkat etmeye çalışıyorum, kilosu iyi olmasına rağmen zayıf durduğunu söylüyor görenler. İlkin pek aldırmasamda böyle söyleyenler artınca kafam karışmaya başladı. Bazen zayıf geliyor bazende yok iyi yaaaa diyorum :)  Kerem'de kilo sorunu yaşamamıştık, ne rahat günlermiş, melek yavrum ne büyük bir nimetmiş her yönüyle.  Bıngıldak geçen aya göre biraz daha kapanmış durumda. Sanırım bir yaş gibi kapanıyordu, görüldüğü üzere hiç araştırmıyor sanırımlar üzerine yazıyorum, ahhh zavallı ikinci çocuklar.

Saçlarımız dikine de olsa günden güne uzamakta. Yaz aylarını her gün banyo yaparak değerlendiriyoruz. Suyla arası eskiye göre iyi, sesini çıkarmadan inceliyor, artık oturduğu için küvette yıkamakta kolaylaştı. Kızı yıkayıp paklayınca ben de rahatlıyorum. Minişim de rahatlıyorki önceleri banamısın demediği banyoya şimdilerde yenik düşüyor rahatlattığı için güzel uyuyor.
Güzel uyuyor dediysek hemen tümevarım yapmamak gerek :) Şuan şu satırları yazarken sağ ayağımda beşik sallamakla meşgul. Ara ara olmak üzere geceleri uyuyup uyanmalarımıza karşın yeniden uyutmak için sallama nöbetlerimiz var. Hanımın uyku döndü gece 10 gibi başlayarak ara ara sallama ile saat 2 gibi uyanmamak üzere uyuyup, sabah 7 de emmek için uyanıp tekrar uyuyup 10-11 gibi uyanıyoruz. Hey gidi heyyyy daha ne istiyorsun diyip nazar etmeye kalkışmamak lazım daha da kaçta yatarız bilmem.
Bir iki gündür oturur pozisyondan emekleme pozisyonuna geçmeye çalışmaları var, yalnız ayağın birini kurtaramıyor yaylanıp duruyor, hay Allahım her halleri sevimli... Derken yaylanırken karnının üzerine düşüyor, öyle durmaktanda hiç hazetmediğinden başlıyor ağlamaya. E hayat bu bir adım ilerisi için zor olanı aşmak gerekiyor kızım diyorum ya hiç aldırmıyor ağlamaya devam. Oturtuyorum yeniden, yine başlıyor elleri atıp emekleme pozisyonuna geçmeye, yine yaylanma sonrasını malumunuz kısır döngü. Taaa ki bu akşam karnı üzerine düşünce ağlamadı gerisin geri gitti totolar az biraz yerin tozunu aldı. İlerleme var, bakalım bir kaç haftaya aktif bebe durumuna yükselecez :) N'olcak sonra iş yine anaya düşecek, silinsin yerler amannnn analık zor be bacım afedersin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder