9 Kasım 2013 Cumartesi

Miray kuşu 10 aylık


Şimdilerde şarkılar söyleyip, en ufak melodide raks ediyor oynak kızım benim. En büyük zevki saçımı başımı karıştırıp gıyık gıyık ötmek. Keyif belirtisi bu gıyık gıyıklar artık aile eşrafı da öğrendi. Bal böcümün tadı da başka şirinliğine hele hiç doyulmuyor maşallah.

Üst dişler çıktığından beri rahata erdik iştah düzeldi gibi, şükür ki az az yedide kilo alımı normale döndü. Çok zor günlerdi inş. diğer dişlerde böyle olmaz.
Şu sıralar elleri bırakıp ayakta durma merakı var, öyle durmayı başarınca hoşuna gidiyor, kıkırdıyor. Yaşına doğru yürür diye düşünüyorum çok önemli olmasa da yerde sürünmesinden pek haz etmiyorum. Hem ayaklanınca elinden tutar gezerim, sırtımdan iner. Çok düşkün bana bazen kollarım kopuyor tasımaktan, devamlı peşimde. Kucagıma almıyorsam gözünün önünde duracağım, mümkünü yok durmuyor. Ha bir tek abisiyle kalınca beni tınlamıyor. Abisine hasta, akşam onun gelişiyle daha bir canlanıyor oynuyor. Benim esaret bitiyor abininki başlıyor. Beraber oynamaları var abinin odada Allah nazarlardan saklasın bayılıyorum. Abi tabiki çoğunlukla oyununa katmıyor "kızımmm git, anne şu kızı alsana" diyerek yakınıyor. Haklı minnoş abisinin boyalarına saldırıyor, kurduğu oyunu bozuyor, birşeyler yiyecek olsa dibinde bitiyor.
Şimdilerde en büyük merakı kitaplıktaki kitapları indirmek, tv ünitesine çıkmak, Mutfak dolaplarını açıp içindekileri döküp saçmak, banyoya keşfe çıkmak, wcye bir giren olsa çıkana kadar kapıyı vurmak, bir de istediği olmayınca bol bol çekişmek kime çekmiş bilmem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder