9 Kasım 2013 Cumartesi

Kürk Mantolu Madonna


Popüleritesine göre kitap aldığım olmamıştır, bu kitabı da okuyanlar öve öve bitiremiyorlar. İsminde meymenet yokki içinde olsun dedim, gördüğü ilgiye rağmen alıp okumamakta direndim. Geçenlerde kitap sipariş ederken yine karşıma çıktı, yorumlarda bir övgüler bir methiyeler daha fazla dayanamadım, merakıma yenik düşüp siparişe ekledim. Ne hikmetse kitaplar elime geçtiğinde ilkin bunu okumak istedim. Çok ilginç bir girişi var ilgiyi çekiyor üstüne. Klasik yeşilcam mantığında bir uzun hikaye.
Diğer okuyucuları bilmemde  beni etkileyen kısım hikayeden çok olayları aktarım şekli. Duygu ağırlıklı yazılmış, bu da okumaktan çok yaşamaya benziyor olanları. "Suç ve ceza" yı yeniden okur gibi oldum. Dostoyevski gibi yazmış Sabahattin Ali. Düşünceleri ne iyi yakalamış, ne doğru kullanmış. Bir de eski zamanların dili kullanılmış, yazara saygıda kusur edilmemiş, aynen yayınlanmış. İşte buda bambaşka bir tat vermiş. Okuyun efenim ama abartıldığı gibi bulamayabilirsiniz, yahut beni ruhsuz bulup bu hikayeye tutulabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder