4 Nisan 2014 Cuma

Hoşgeldin Nisan

Ahh Nisan çok bekledim ben senin gelmeni. İki bebe ile işe başladığımda soğuktu, çok soğuktu havalar. Gün saydım senin için. Sonunda geldin, Geldin ama ben yoğunluktan bunu bile fark edemedim. Sebeplerim var elbet kendimce haklı olduğum. Öncelikle şöyle bir derin bir ohhhhhh çekmek ve şöyle demek istiyorum; 
HOŞGELMİŞSİN

Sevgili eşim şehir dışına göreve gittiğinden hem ana hem baba oldum bu hafta. Her daim böyle olanlara Allah sabır versin. Oğlan haftasonundan hastaydı zaten derken kıza da bulaştı. Geceleri öksürmekten uyuyamadılar. Biri ağlar, susadım der su getir, diğerinin ateşini ölç düşmüşse üstünü ört, sonra diğeri yine ağlar çişe götür, onu yatır diğerine bak yastığına yatıyor mu? Yatıyorsa yastığını kaldır ki hastalık kulağa vurmasın, e yatmadan diğerine bak kıçı başı açılmıştır kesin üstünü ört. Sonra git saate bak, kalan vaktini hesapla ve yine biri ağlamadan uyumaya bak.  
Sabah kalk, bebeleri uyandırmadan giyin, oğlanı kaldır çişe götür, onu giydir, kızı kaldır, onu giydir, oğlanın çantasını hazırla ve ilaçlarını unutma, kabanları giydir, çantaları yüklen, oğlanın ayakkabıları giydir, kızı kucakla kapıyı kilitle, bagaja at çantaları, oğlanı kızı koltuklarına bağla. Yola koyul. İlk durak bakıcı. Ateşlendiğini söylemeyi unutma, ilaçlarının ölçülerini söylemeyi unutma. Hadi onu geçtik, yine yola koyul, ikinci durak kreş. Trafikte manyaklara aldırma; yolver gitsin, kreşe var. Keyifsiz bir bebeyi vicdanın sızlayarak öğretmenine teslim et. Hemen yola koyul, işe yetişmelisin, hadi onu geçtim geciktiğin her dakika bir park yerinin kapılması demek :) hemen yola koyul. çorbaya dönmüş Kazım Karabekir trafiğine gir, Anıttepe ışıklarını sav işe gel. Dolan dolan park yeri ara. Buldun mu hemmennnn yerleş. İşe gir ki ofis bomboş gör. E kimsenin bebe kaygısı yok tabi diye yakın. Olsun ulen deee sıcacık çayını al koltuğuna yaslan ohhhhhhh bugünde tamamdır de geç...

Nisan, güzel nisan hemen gitme olur mu? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder