31 Mayıs 2014 Cumartesi

Kerem'in Yılsonu Gösterisi

Oğluşum kreşteki ilk yılını bugün düzenlenen bir gösteri ile tamamlamış oldu. Benim için oldukça heyecanlı ve duygulu anlardı. Sadece kendi çocuğuma değil sahnedeki tüm o sevimli çocuklara hayran kaldım. Nasıl masumlar, nasıl doğallar... Ah nasıl güzeller. Şaire hak verdim hepsi çiçekti, dünyanın bütün çiçekleri... Rabbim bu çiçekleri için rahmet ediyor olmalı biz yetişkinlere.
Sonra dua ettim her biri için. Sağlıklı, mutlu, huzurlu günler yaşasınlar. Anlamak için dinlesinler, tartışmak için değil çözmek için konuşsunlar. Temiz olsun dünyaları, tertemiz. Kötülükten uzak, aydınlıkla dolsun gelecekleri. Anne olalı o kadar çok duam varki çocuklar için, yüreğimden geçenleri kelimelere dökmekte zorlanıyorum.

Bu da benim küçük ailem. Fotoğraf çekenimiz olmadığından ayrı ayrı çekilmiş olduk :)  Rabbim ailemin huzurunu, sağlığını, kuvvetini korusun, nazarlardan sakınsın inş. İsteyen herkese de bu mutluluğu nasip etsin. Şu dünyalık günlerimde bana cenneti yaşatan eşim ve çocuklarım için, Sana şükürler olsun Rabbim. Evlatlarıma Seni hakkıyla anlatmayı ve yaşayıp, yaşatmayı nasip eyle. Onların acısını gösterme bana. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder