4 Ekim 2014 Cumartesi

Kerem 4 Yaşında

Güzel yavrum 4 seneyi geride bıraktı. Doğum gününde sevdiği iki güzelde yanındaydı. Küçüklük videolarını seyrettim, fotoğraflarına baktım duygulandım. Çok çok özel bir çocuk dedim yeniden. İlk çocuklar bir başka oluyor. Onunla yaşadığım ilk yıllar hayatımın en güzel yılları olarak kalacak. İlk annelik duygusunu tattığım, bir çocuğun büyümesindeki mucizeye tanıklık ettiğim, yaratılışa hayran kaldığım, bol bol şükrettiğim, cennetten günler... Gelmiyor işte geçen zaman. Ne mutlu ki hepsini dolu dolu yaşamışız. Rabbim bundan sonraki günleri de dolu dolu, mutlu, huzurlu yaşamayı nasip etsin inş. Güzel yavrum bahtın hep açık olsun, Rabbim hep iyilerle karşılaştırsın, doğru yoldan ayırmasın. Sana yapacak çok duam var, hatta dualarım sizden ibaret...

Bir gelenek haline dönüşen o yaşın tişörtü bu sene yeşil olsun istedim. Sevdim bu işi, her sene öncekini kaldırıp yenisini yapacak sonra birgün eline verecegim bunları. Nasip kısmet olursa inş.
Son dönemde söylediği ilginç şeyleri hafızama kaydedemiyorum. Yoğunluktan aklımdan tamamen çıkıyor. hatırladığım bir kaçı;

Arabayla ailecek geziyoruz. Kerem soruyor;
- Anneee, marketten bebek alınır mı?
O an aslında anlıyorum ne tür bebek sorduğunu ya yinede soruyorum;
- Ne tür bebek annemm?
Cevap hemen geliyor;
- Miray bebeklerden
Baba ile birbirimize bakıp gülüyoruz.
- Hayırdır n'apacaksın oğlum sen Miray bebekleri?
- Daha istiyorum.
- Başka kardeşin mi olsun istiyorsun?
- Evet şu kadar daha ( iki parmağını gösteriyor), ama büyük olsunlar!
- Senden büyük mü olsun istiyorsun?
- Evet, Sümeyye gibi olsunlar

----

- Yine arabadayız epey bir bereketli yağmur yağıyor. Karşı şeritten geçen arabalar bizim arabaya su sıçratınca Kerem'in yorum geliyor;
- Anneeeeaaa bak araba bize tükürdü

----


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder