9 Ekim 2014 Perşembe

Peter Pan Ölmeli

John Verdon'un dördüncü kitabı çıkmış, sosyal medyada dolaşırken rasladım fotuna. Elime geçen ilk fırsatta aldım, başladım. Dave Gurney ve yaşadığı kırsalı özlemişim. Bir yanda ciddi bir seri katille uğraşırken diğer yanda eşi ile şaçmasapan tartışmalara girmesi hoşuma gidiyor. Hayat akıyor düşüncesini hiç bırakmıyor.

Elbette ilk kitapları gibi değil ama muadilleriyle kıyaslanamaz. Hikaye oldukça sürükleyici. Önceki kitaplarını okuyanların bunu da kaçırmayacaklarını düşünüyorum.
Bu kitapla beraber yeni bir yazar denemeye karar verdim; John Katzenbach. Şimdilik en çok tutan kitabı ile son kitabını aldım. Yazarı tutar isem, diğer kitaplarını almayı düşünüyorum.
Kışın en büyük keyfi kitap, çay ve battaniye tabi vakit olursa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder