7 Ocak 2015 Çarşamba

Aralık Ayından Kalanlar

İşler yoğun olunca günler hızlı geçiyor. Okuldu, işti, evdi, çocuklardı derken 2014 yılını da bitirdik. Son dönemlerde girmeye fırsat bulamadığımdan yazamadım. Şu anda da çok yazacak gibi değilim. Unutmamak ve es geçmemek adına bu ayda çektiğim bir kaç fotu olsun koyayım istedim.





Kayınvalide ve kayınpeder bizdeydi, bir haftasonu görümcem de gelince çocuklar hepten bayram etmiş oldu. O haftasonunu Anıtkabir, Hacı Bayram Camii, Altınpark ve Hamamönünü gezerek geçirdik. Tevafuken Hamamönünde klasik arabalarla ilgili bir yağlı boya resim sergisine denk geldik. Kerem arabanın modelleri ile ilgilenirken ben yağlıboyanın inceliklerini inceledim. Ahh işten güçten vakit bulupta yapamıyorum ya o renkler hep içimde kalıyor. İnsanın ilgi duyduğu şeyi incelemesi ne büyük zevk! Kısmet olur da o günleri görür isem benim için yağlıboya emekliliğe kalır artık :)
 Çocuklara benim bakış açım yukarıdaki fotoğraf, aşağıdaki ise babanın :)
Paşam bu ay babaanne ve dedesi ile evde tatil yaptı. Bu sırada boş da durmadı canım, maşallah Arap alfabesini söktü. Resimlerinde, boyamalarında bile harflerle yatıyor kalkıyor. Hediye arabasını kaptı. 
Yakaladığım bir kaç kare;












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder