18 Şubat 2015 Çarşamba

İbrahim Kerem'in Çizimleri 52. Ay

Resim yapma konusunda giderek daha da istekli ve becerikli olan paşam bu ay beni oldukça şaşırttı. Çizdiği resimlerdeki ayrıntılar harika. Çizimlerini saklamak adına burada paylaşmak istedim.
Sanatçı burada ailesi ile yaşadığı apartmanı ve arabayı resimlemiş. :) 

Burada ise offroad yarışlarına olan hayranlığına gönderme yapmış :) Tekerleklerdeki küçük vidalara ve egsoz borusundan çıkan yogun dumana dikkat edelim :) 
Buradaki arabayı çizerken dinazorlardan esinlenmiş :)
Burada kepçelerin ellerini çizmiş. Dişlere dikkat :)
Çizdiği tekerlere hasta olduğum evladım çamurlukları eksik etmemiş, her tekeri çamurluk içinde çizmiş :)
Burada bir ev çizmiş, kapı kolu atlanmamış. Dışarıdaki ise masaymış. Bakış açısına bayıldım. Aşağıda yer alan dalgaya benzeyen çizim ise çimenmiş. 
-Bak anne gülen güneş diyerek gösterdi eserini, Arabanın tekerleri ise yine çamurluklu :)
Ömrünün çoğunu yollarda geçiren çocuk için yollar önemliydi tabi :) 
Bu da ağacımız, örümceksiz olmaz tabi. Çok seviyor örümcekleri, böcekleri. 
Ben gülen güneşi çok beğenince bir de ay yapmak istedi.
Bu evde yangın çıkmış. İtfaiye arabası gelmiş yangını söndürüyor. Çatıda alevler yükseliyor. 
Yangında adam yaralanmış. Ambulans gelmiş. Yaralı adamı hastaneye götürüyor. Bu resimdeki detaylara hayran kaldım, Maşallah 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder