11 Nisan 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 19. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Eşimin görevden dönmesi ile yorgunluğun epey azaldığı bir hafta oldu. Yeniden göreve gidene kadar  iyi dinlenmem lazım. İşyerinde işler yoğun, olmasa da ben yavaştan alamıyorum zaten. Çoğu zaman kendime kızsam da yapı böyle, kabullenmek en iyisi.

Haftasonu çocuk odasını değiştirdik. Abi ve abla adayını daha büyük bir odaya geçirip, ailenin en küçüğü için evin en küçük odasını hazırladık. Temizlik bizi epey yormuş olsa da yapılması gerekeni bir an önce yapmış olmak beni mutlu ediyor.
Minik kıza gelince bu hafta tekmeleri belli eder oldu. Bazen çok canlı vuruyor. Yeniden hissetmek ne bileyim şükür Rabbim, binlerce şükür...
Son dönem artık yeme içmelerime dikkat etmem gerektiğini anladım. Çok hızlı şekilde kilo alımım başladı. Öğle araları ve akşamları yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Güzel de oluyor. İnsan yürürken daha rahat düşüyor, rahatlıyor. Nisan ayının verdiği bahar havası ise ayrı bir güzellik katıyor. Ne çok şey var şükredecek... Huzur, sükunet, teslimiyet, tefekkür...
Can sıkan şeyler yok mu elbet var fakat ne düşünmek ne de buraya yazmak istiyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder