3 Nisan 2017 Pazartesi

Gebelik Günlüğü 18. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Önceki haftalara nispeten rahat geçen bir hafta oldu. Sanıyorum artık rahat döneme geç de olsa girmiş oldum. Şükürler olsun. Yorgunluğun azalmasından TSH değerlerine pay çıkarabilir miyim bilemiyorum. Belkide yavaştan normal değerlerine geliyordur.
Hava ısındığı için fırsat buldukça yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Bu hafta dikkat etmediğim için kilo artışım hızlandı. Önümüzdeki ayları düşünerek dikkat etmek gerek diye düşünüyorum. Belki yürüyüşe ağırlık verirsem, artış hızını düşürebilirim.
Bebek çok sakin, daha doğru düzgün bir tekmesini hissetmedim. Ufak kıpırtılar olsa da bunlar tekme midir değil midir çözemiyorum. Hatırımda son dönemlerde atılan güçlü tekmeler kalmış. Sabırla bekliyorum, düşük bir ihtimal de olsa belki sakin bir çocuk olur neden olmasın :) komik geliyor, fakat ümitvar olmak lazım :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder