25 Nisan 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 21. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Hamd olsun oldukça rahat geçen bir hafta oldu. İkinci trimesterin rahatlığını yeni yeni yaşıyorum diyebilirim. Havalar soğuk gidiyor. Sanıyorum bu haftadan sonra mevsim normallerine düşecek. Öğle araları bol bol yürüyüş yapmaya çalışıyorum. İki haftadır kilomu koruyorum, bu da ileri dönemler için çok iyi bir haber :) 

Göbek büyümesi durdu gibi. Şimdilik rahatım. Yalnız geceleri yatış pozisyonları hafiften rahatsız etmeye başladı. Bu günlerin keyfini çıkarmak lazım. Güzel rahatsızlıklar bunlar, geçeceğini biliyoruz İnşallah.
Minik giderek hareketlendi. Bol bol tekme atıyor. Ne zaman uyuduğunu ne zaman uyandığını anlıyorum diyebilirim. Şimdilik böyle anlaşıyoruz :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder