2 Mayıs 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 22. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Başında rahat sonunda tatil dahi olsa zor geçen bir hafta oldu. Sanıyrum tuzu artık iyiden iyiye azaltmam lazım. Gebelik sıcaklarla beraber bünyenin su toplamasına neden oluyor. Benim başımın belası bu oluyor gebelikte. Bakalım bu defa bol yürüyüş ve az tuzlu yemekle buna engel olabilecek miyim?

Miniğin hareketleri güçlenerek devam ediyor. Artık rutinlerini yavaştan belli etmeye başladı diyebilirim. Tabi bunlar zaman içinde değişecektir. Bu haftalarda duyma yetisini kazanmış olduğundan dışarıdaki seslere tepki verdiğini okumuştum. Ben genelde birşeyler yediğimde hareketlendiğini fark ediyorum. 
Yarın doktor muayenesi ve ayrıntılı ultrason var. İnş. sorunsuz bir muayene olur. Yaklaşık altı haftadır doktora gitmiyorum. Minik nasıldır? Gelişimi nasıldır? Merak ediyorum. Hatta kime benziyor, saçları gözleri, yüzü merak edecek çok şeyi var :) Şimdilik sabırla beklemeye devam. Rabbim sağlıklı sıhhatli vakitler versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder