29 Haziran 2017 Perşembe

Gebelik Günlüğü 30. Hafta


أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Ramazan Bayramı tatilinde memlekete gittik. Doktor yol için çok zorlanırsın dese de dört senedir gitmediğim için bir sene daha ertelemek istemedim. Bol mola vererek gidip gelmiş olduk. Yayla yeri olmasına rağmen hava çok sıcaktı. Sıcaklar mevcut durumdan ötürü sanıyorum beni çok bunaltıyor. Ayaklarım hafiften şişmeye başladı. Canım sıkılmıyor değil.

Teyzemlerde olduğumdan yemekleri öğün atlamadan yedim, çok dikkat de etmediğim için kilo almış olabilirim. Artık çok daha fazla dikkat etmem gerekecek.
Çatı ağrılarım bazen çok şiddetli oluyor, yine anlamadığım ise sadece geceleri ve sabah yataktan kalkınca ağrıması. Bunun muhakkak ki bir açıklaması vardır. Gün boyu ağrıyor olsa, çocuğun artan yükünü taşımaktan derim, gece yattığım yerden yük de taşımıyorum ki!
Kalsiyum- Magnezyum eksikliğinden şüphelenmiştim, fakat düzenli alıyorum takviyeleri yine de değişen birşey olmadı. Daha dikkatli olmam gerekiyor sanırım.
Kasılma aralıklarım ve şiddeti önceki haftalara göre oldukça arttı. Dinlenmem şart! Bebek alışverişinden son kalanları da hallettim sayılır. Üç beş eksik var onları da yolum düşerse bir iki mağazadan hallederim inş.
Şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder