23 Haziran 2017 Cuma

Gebelik Günlüğü 29. Hata

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Oğluşumun en sevdiği arabaymış, eski model araba sergisinden... 
Aşırı ağırlık hissetmeye başladım. Bu hafta için biraz fazla geliyor bana sanki. hafta başında doktor randevum vardı. Bebek için herşey yolunda olsa da benim için değildi. Bebek olması gerekenden daha aşağıdaymış. Bu nedenle doktor yürüyüş yapmamı yasakladı, daha doğrusu biraz ertelememi istedi. Bu durum devam ederse hiç değilse 34. haftayı görelim dedi. 34. haftada bebeğin akciğer gelişimi tamamlandığı için sanıyorum küveze girmiyor. Bu nedenle söylemiş olduğunu tahmin ediyorum. 34 ten sonra kanaman olabilir dedi. Canım sıkıldı tabiki ilk etapta. Sonra eş dost tecrübelilere de danışınca kendime dikkat ettiğim sürece, ağır kaldırmadığım, çok fazla ayakta kalmadığım sürece sorun olmuyormuş onu öğrendim. Üç gün rapor verdiği için evde dinlenme şansım oldu.
Son dönem aşırı duygusallaştım, herşeye bir gözyaşı dökmeler canımı sıkmıyor değil. Hamileliğin şartlarını yerine getirmiyor diyemez kimse :) Şimdilik böyle devam ediyoruz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder