4 Temmuz 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 31. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."

Önceki haftalara nispeten daha iyi geçen bir haftaydı. Yürüyüş yasağına aldırmadan yürüdüm. Havalar çok sıcaktı, aşırı bunaldığım zamanlar oldu. İki gecedir pek uyuyamadığımı söyleyebilirim. Sıcaklar beni aşırı etkiliyor. Duş almadan rahat bir nefes alamıyorum. Ömrümün hiç bir döneminde sıcaktan bu kadar bunaldığımı hatırlamıyorum. Dün sıcaklar aşırı olunca valilik hamilelere izin vermişti, evde dinlendim. Haftasonu Kızılcahamam taraflarına gitmiştik, çok iyi geldi.
Şuan Kerem de ve Miray da doğuma gittiğim kilodayım. Ne ara bu kadar oldum ben de şaşırıyorum. Şu yürüyüş yapamamak kilo alımını hızlandırdı sanıyorum. Çocuğun gelişimi ne durumda acaba? Aldığım kilolardan çocuk olsun nasiplenmiyor mu?  Salı doktor randevum var, eğer durumum iyi olursa 32+0 daki çalışabilir raporunu verecek. Artık ne kadar çalışabilirim, Allah bilir. Bu defa kendime çok güvenemiyorum. Aşırı kasılmam oluyor, bunlar da beni çok yoruyor.
Çocuğun eksiklerini tamamladım, şimdi kendi eksiklerimi tamamlamam gerekiyor. O da nereden baksan 2 haftamı alır. Sonrasında doğum çantası hazır beklemede olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder