11 Temmuz 2017 Salı

Gebelik Günlüğü 32. Hafta

أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لَامَّةٍ
"Her türlü şeytandan, zararlı şeylerden ve kem gözlerden bütün kelimeleri yüzü hürmetine Allah'a sığınırım."
Bugün yeni haftanın ilk günü, 32 haftayı doldurduk Allah'a şükür. Doktor muayenemiz vardı, gittik. İyi haberler aldık, artık korkacak hiçbirşey yokmuş, şükürler olsun. İki gün önce gece büyük bir agrı yasadım. Catı ağrısı hat safhadaydı bebek cıktı cıkacak gibi bir his yatakta bile dönemiyorum. Sabah ise bir hafiflikle kalktım. Bunu izleyen iki gün boyunca hafiflik devam etti, ediyor hamdolsun. Çocuğun döndüğünü düşünmüştüm, bugün muayenede emin olmuş oldum. Çok fark ediyormuş, çocuk ters iken insan dokuz aylık gibi oluyor.

Artık yürüyüş yasağım kalktı, kendimi çok yormamak koşuluyla. Çalışabilir raporunu aldım. Kan, idrar ve hormon tahlillleri verildi ve üç hafta sonra görüşmek üzere anlaştık. Bir sonraki görüşmemizde doğum tarihi alacağım. Doktor şimdiden 38 in sonunda dedi, gayet güzel. İnş o vakite kadar bekler :)
Bebek oldukça hareketli. Maşallah Miray gibi uzun boylu olacak 46 cm ve 2300 gr olmuş. Miray bu haftalarda daha iriydi hatırlıyorsam. Sezaryen olacağım için iriliği dert etmiyorum. Şimdilik bu kadar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder